duminică, 29 noiembrie 2009

Polen de Zvrrrrr..

Am inceput sa ma uit la "Harry Plotter" (;p) dar m-am luat cu altele si am uitat de film. Totusi, tare mi-ar place un praf de Zvrrr!! Ce e asta? Sa va zic! iei praf cu varful degetelor, rostesti numele destinatiei unde vrei sa ajungi si ..puf! ajungi acolo! Deja visam la o insula cu nisip alb si apa limpede si azurie..la un cocktail exotic.Imi imaginam cum stau pe sezlong sub o umbrela si cu picioarele pe nisipul umed, racorite de fiecare val!Pe scumpi l-am pus in hamac:) pt ca-i place tare mult!..visam si la o cabana in varf de munte, sa ne trezim dimineata si sa vedem muntele pe geam,ce frumos ar fi!! eeeeeh...
Mi-a intrerupt visarea o masina cantatoare! ce e dracovenia asta?!?! simplu! isi fac candidatii le presedentie reclama si li se pare normal sa-ti sparga urechile cu imnul lor de campanie strigat la portavoce..BLIIIIIAAAAC!!!!
Apoi m-am luat cu altele, fuge iar timpul si..ma uit intr-un final la tv..ca doar tre' sa mai fac si eu prostia asta cateodata! ce-am vazut? o tantitza, in varsta, avea pensie doar de 1 Ron, cu asta o rasplatea statul pt munca sotului ei..si nu orice munca, ci munca in mina!!! Nu sunt omul care sa stea cu mainile in san asteptand ca altul sa-i aduca la nas totul. Stiu ca sunt multi care cred ca nu e bine sa cerem Statului atatea...dar este dreptul fiecaruia dintre noi sa avem o protectie sociala, sa fim respectati ca indivizi ATAT TIMP CAT LUNA DE LUNA, AN DE AN, PLATIM TAXE, PUSE PE ORICE, STATULUI!!! bunicii si parintii nostri si-au platit impozitele la vremea lor, s-au imbolnavit si si-au petrecut jumatate din viata in fabrici, mi se pare normal acum ca acelasi Stat, ca institutie, sa dea inapoi o parte din ce au incasat! dar nu! ei "alesii" trebuie sa umple cateva conturi mai intai, sa le asigure puslamalelor (oameni de carton!) toate mofturile si apoi sa faca bugetul cu ce a mai ramas! Asta in timp ce bunicii nu-si pot cumpara o paine!! cum naiba pot sa doarma? nu-i doare constiinta?!..
Asa ca m-am simtit vinovata pt ca ieri umblam dupa haine, desi am..destule as zice, dar nici pe de parte cat au altii insa!..apoi m-am gandit sa-mi fac un plan suplimentar de pensie privata! desi mi se retin deja din salariu nuj cate procente pt pensia privata, dar cine-mi garanteaza ca va mai exista compania inca vreo cativa zeci de ani?! Asa ca fratilor, hai sa traim acum cat putem dar sa ne gandim si la vremea cand om fi bunici! ..va imaginati cum o sa fiti atunci?..:)Mai stit praful de care va ziceam mai inainte? cred ca ar fi mai bine sa folosesc praful pe "alesi" si sa-i trimit..undeva, de unde nu mai pot face toate scarboseniile lor!
Hai nu stati incruntati! sa ne mai bucuram inca de acesta primavara de noiembrie! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu