sâmbătă, 26 decembrie 2009

Meeeeeeeeeeelly XMaaaaaaaaaas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaaaaaasaaaaaaaa! cele mai frumoase sarbatori de pana acum!!!! cu cel mai frumos brad colorat, cu cele mai frumoase cadouri, cu cele mai frumoase stelute lipite pe tavan..(Cerul nostru senin), cu cele mai frumoase zile si nopti, cu cele mai frumoase managieri, cu cele mai gustoase mancaruri..;p fara porc, doar peshte shmecher preparat..pe care n-am apucat sa-l degustam inca pt ca am fost invitati la mese cu "porcarii":)) ashta e!!!
S-a intors Rontzy acasa!!! teafara si nevatamata!! si Samburel creste si creste!! saptamana 13! e un mic E.T. acum..dupa descrierile de pe net! :)) de-abia astept sa vad mogaldeata!!!! :)) deocamdata m-am delectat cu peisajele austriecee..doaaaaamne!!! cat de frumos e!!!! vreau sa le vad pe viu!! visez si sper ca o sa le vedem si noi!!! :))
Apoi fuga dupa cadouri..ce nebunie!!! fuga dupa bradutul nostru colorat si globuri!! dar nu din acelea simple pe care le au toti!! nu nu! trebuia sa fie ceva..altfel! fiecare cu povestea lui! dar care sa se incadreze in "ansamblu"..ma rog! stiti voi! Dutzu e un ursulet extraordinar!! cu o rabdare nemaintalnita a umblat printre alte sute de persoane, facand adevarate manevre cu caruciorul printre raioane incarcate pana si-a facut "artista" damblaua si a gasit globurile (aka "bloguri" in mintea mea obosita! ;p), apoi cadouri speciale pt fiecare, a trebuit sa ne incadram in bani dar sa luam ceva practic si frumos in acelasi timp..bifat-o si pe asta! Apoi gatitutl..curatenia! moaaamaaa ce trece timpul!!!
Asaaaa..am primit cadouri! in fiecare zi cate ceva!!! rasfatata lu' tata!! :)) si unde mai pui(..pui! ;p) ca mai vine o caruta de cadouri in ianuarie! XMas reloaded!!! ca doar e ziua mea!! si Dutzu mi-a aratat deja ce-o sa primesc!!! AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! n-am rabdare!! :))
Pana atunci insa..ne bucuram de zilele libere, de..fiori..de minunatii!! gata!! fug inapoi la Dutzu!
Sarbatori fericite tuturor! ingerasii sa vegheze asupra voastra si sa indrepte pasii spre cele bune! si multa multa multa fericire si intelegere tuturor!!! iar celor rai...le doresc sa descopere bunatatea!
P.S: Iaca ceva:
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu