marți, 5 ianuarie 2010

Prima zi..

Toata lumea..rezolutii, bilanturi..maaai! da' chiar asa? dupa un tipar toti? acuma..cine stie? poate sunt unii care isi programeaza cu minutiozitate toti pasii in viata si atunci au nevoie de planuri..dar dupa toate cele intalnite si patite pana acum, de regula, cei care au planuri bine stabilite, sunt si cei care se folosesc de ocazii, care cauta ocazii, iar cand aceste "ocazii" sunt oameni (si de regula asa e!)..mi se pare..de cacao! exemplu: e bine sa ai cat mai multi prieteni, cunoscuti, amici, etc..pt ca atunci cand "ai nevoie de ajutor"/ "vrei sa te muti"/ "vrei sa-ti schimbi locul de munca"/ "vrei sa iesi la cumparaturi/oras"/"cand esti trist"/"cand esti vesel"..etc, e bine sa "ai cu cine"!!! No shit!!! pt asta sunt buni prietenii?? sa ne umple nevoile si sa ne rezolve problemele??? cum ramane cu prietenia "just because"?..Cum ramane cu prietenia sincera? daca se intampla sa ai o problema si omul prieten de langa tine se ofera cu ajutor, ok! accepti, daca vrei! dar de aici si pana la a-ti folosi prietenii pe post de taxi, carausi, insotitor la "fun stuff"..mi se pare un adevarat "bliaaaac"!!
Si apoi..pe proprie experienta. cand am incercat macar sa incropesc un plan, sa-mi organizez o zi, atatea fapte au intervenit, incat la sfarsitul zilei alergasem ca un hamster in rotita! cred sincer ca daca esti un om disciplinat, poti sa faci multe si fara acele planuri la minut!
Eu imi doresc! Doresc! iau fiecare ora asa cum e si incerc sa fiu cat mai ordonata in tot ce fac! si merge! oricum destinul asta isi face de cap si-ti da ce considera ca e mai bun pt fiecare! tie iti ramane doar sa alegi! liberul arbitru!atat!
Oricum! va doresc un an frumos, cu dorinte indeplinite!..daca le aveti! :)
Si asa..prima zi de munca! schimbul 2..speram sa nu dau piept cu taskurile chiar din prima zi..dar nu am avut prea mult noroc si m-am trezit cu ceva gramada pe cap..Bineinteles naveta pana in afara orasului, aceleasi strazi, acelasi..camp gol, aceleasi birouri, totul gri si lucios, aceleasi coridoare intortocheate..acelasi birou..in care nimic nu e asa cum pare!..Pe la 10 seara terminasem treburile, asa ca..m-am pus pe citit! am terminat Jurnalul dlui Paler..ce om minunat! un adevarat domn, cu un incredibil de mult bun-simt, cu un sistem de valori morale..Oare de ce nu-si pretuiesc oamenii semenii asa cum trebuie?..:(
Acum insa mi-au mai ramas doua carti, una pe care o citesc eu si alta pe care mi-o citeste Dutzu cand nu o citesc pe a mea! :) e atat de frumos! Rontzi ne-a sfatuit sa vedem "The Reader" doar pt ca s-a gandit la noi..pt ca si noi ne citim carti..chiar daca din alte motive decat cele ale personajelor din film..;)
Asaaaa..cartea pe care mi-o citeste Dutzu e "Jurnalul" Oanei Pellea! alta minunatie! un om care admira si pretuieste oamenii si viata! si nu da doi bani pe superficialitate si pe societatea asta anapoda in care, cica, zic lansatorii de trenduri..(alt "bliaaaac"!) ar trebui sa ne incadram! Asadar am ramas cu sentimentul (si asta dupa cateva pagini citite dintr-o rasuflare...Doamneeee! ce-mi place vocea Dutzului cand imi citeste! :x) ca nu suntem nebuni, nu! suntem cat se poate de normali! putini, atati cati suntem (si zau ca nu cred ca ma ridic la nivelul dnei Pellea!), dar credem ca nu e bine sa coboram noi stacheta doar pt ca altii nu ajung la ea, si nici nu trebuie sa coboram noi in lumi false si de plastic doar pt ca trebuie sa "avem oameni in preajma"! Nu suntem niste antisociali! Deloc! Doar ca am invatat din lectiile trecutului si nu ne mai pierdem vremea incercand sa facem bucurii tutror nemerituosilor! ne inconjuram de oameni buni, la care te gandesti cu drag si care-ti produc bucurie numai cand ii vezi! pup Lali!! :)
Zau ca o sa mai revin cu detalii pe subiectul acesta! dar trebuie sa fug!..sa ma pregatesc de munci..Mda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu