miercuri, 9 februarie 2011

Inceput de februarie

Ma chinuie talentul.....
Daca tot zice lumea ca a venit primavara, m-am gandit sa dau si eu jos mosuletii si toate nebuniile from XMas time, de pe geamuri! zis si facut (desi fie vorba intre noi, nu am prea mirosit primavara asta, pt ca iar sunt fara de pauza la birou, plec cu noaptea in cap, se lumineaza doar cand ajung la birou....desi azi a fost prima zi cand am prins un cer colorat de soare dimineata asta si mare bucurie! parca ma trezisem din vis!), curatat geamurile, le-am spalat (ar trebui sa ploua in curand pt ca asa se intampla cand spal geamurile....) si..erau prea gulashe deodata! chinuita de talent dupa cum am zis, am luat servetelele inimoase din dotare si...hopa-tzopa, ce avem pe geam??? inimioare!!! pai..daca e iubire mare in casa, sa se vada sa se stie!! :))) glumesc! de fapt imi place sa infrumusetez "peisajul" cand ma uit pe geam, asa ca...inimioare!
 mentionez ca asta e un proiect in derulare, da? Ubi..stiu ca-ti place! :)doar n-o sa ingradesti talentul familiei!! :)))))))
Intre timp...citit si iar citit, am terminat doua carti, inca doua le citesc cum prind moment, munca multa la plantatie si durerile de cap de dupa scarbici, plimbari mai putine decat mi-as fi dorit, pt ca intre timp m-am zbatut si cu o raceala strasnica, multe ganduri si vorbe cu mine insami, planuri, vise, rasete, tremurici de ingrijorare, povesti indelungi la telefon, ore putine de somn....
Pare mai grav decat e, pt ca de fapt e chiar bine! si o dupa-masa superba cu Rontzi si trupa ei voioasa! Eric, e o scumpete de bebitza, cu cel mai tare zambet vazut pana acum! asa...in coltul gurii, de parca stie el ce stie! :)) au trecut anii peste noi Rontzi, dar au trecut frumos! nu stiu exact cand, dar...ne-am mai copt nitel! :))
E tare important ca, indiferent de ce se intampla cu noi, sa nu uitam, sa nu neglijam micile miracole pe care le traim zilnic! toata lumea se asteapta la cele mari, si nu le vede pe cele ce se intampla la tot pasul! o vorba spusa sau auzita exact la momentul potrivit, o melodie , "acea" melodie care iti aduce linistea cand galagia te inunda in jur, o persoana revazuta exact cand ai nevoie mai mult,o portocala pt care nu stai la cozi interminabile vanduta "pe sub mana", o carte buna citita in culcusul cald al patului cu un ceai aromat alaturi.. si peste toate, sentimentul ca iubesti si esti iubit! xoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu