sâmbătă, 19 februarie 2011

Maaaaaa lumeeee!

O saptamana in care am refuzat sa scriu pt ca iar as fi umplut blogul de vaicareli corporatiste! trec peste asta, zi de zi, gasesc putere nici eu nu stiu de unde, si-mi zic in fiecare zi ca nu pot sa ma consum pt ce nu pot controla, ca trebuie sa am rabdare pt ca pana acum s-a dovedit ca toate incercarile grele prin care am trecut mi-au fost folositoare ulterior! stiu, stiu ca nu trebuie sa stau ca o leguma.."haaai calcati-ma pe cap, promit ca nu ripostez!" asa ca, de ceva vreme zic ce gandesc, fara sa mai tin cont de "nu zi nimic, ei sunt cei care ne trimit proiecte"! da! ei ne trimit proiecte pt ca noi lucram mai bine, pt ca noi suntem platiti cu de 10 ori mai putin decat ei, pt ca inca nu am 500 de euro in mana! pt ca daca in germanik era un om care facea baza de date, un om care facea 2D, un om care facea 3D, eu aici le fac pe toate! analize de design, gasit solutii pt to felul de mecanisme (care vin insotite de replica"ia dovedeste-mi cat esti de destept!" @ nu-ti dovedesc nimic, nu trebuie sa-ti dovedesc nimic, pt ca eu stiu cum sunt! vrajelile acestea de spalat creierul care sa te faca sa te simti "implinit" pt ca "uau! le-am aratat eu lor cat sunt de desteapta" nu tin la mine, imi provoaca sila! am vazut prea multe in biroul asta!)
Asadar, dupa o saptamana in care am lucrat cu unii care in fiecare zi cereau altceva, de genul "pune tabla sub sigurante, pune tabla peste sigurante, pune tabla sub sigurante" si vineri"pune tabla peste sigurante", taie piesa cu un plan, eu zic: cu o suprafata in trepte ar fi mai bine, ei zic nu, taie piesa cu un plan, a doua zi vor sa o tai cu suprafat in trepte, "ce? nu vad ca s-a subtiat piesa acolo??"... baaaaaai, asta ti-am zis eu ieri cand ai zis s-o tai cu un plan!!! si zau ca am ataaaatea exemple! nu esti luat in seama pt ca vii din Romania! ce conteaza ca am un doctorat, ce conteaza ca am un masterat si lucrez in tot soiul de proiecte de trei ani? eu nu stiu nimic pt ca sunt de aici! ei, de acolo, majoritatea doar cu colegii facute, nici macar facultati, sunt mai destepti pt ca mama lor i-a nascut acolo! asta e meritul si reusita lor! si zau ca imi dispretuiesc conducatorii si pe prostii care isi lasa capetele spalate "ce doamna? daca am paine pe masa poa sa vina si Lenin la putere!"(vorba plina de intelepciune a unui sofer de taxi!...nu nene, nu gandi inafara cutiei ca ti se arde creierul!!!! @)
La finalul saptamanii am rabufnit si intr-o conferinta l-am intrebat pe el, "maretul datator de proiecte" daca stie macar de ce imi cere sa fac un lucru...Tacerea lui a spus multe! "a ripostat! sa i se taie capul!"(am vazut iar "Alice in tazara minunilor" si m-a marcat..iar, replica! ;p). ulterior am aflat ca baetul era deranjat ca mi s-a dat mie o piesa de care se "ocupase" el pana acum, si cand seful lui a vazut diferenta dintre "stiluri" l-a cam dat la o parte...asta e fraaate, fii frustrat ca iti sta bine!
Si zau ca nu as fi scris nimic despre asta, daca nu m-ar fi enervat prea tare o reclama la un mirifc sapun care folosit timp de 7  zile, fara oglinda(nu, nu te spala in oglinda!), iti da efectul de fatza luminoasa! da-mi voie sa-ti spun sapunule, ca tu nu ai nici o legatura cu asta! orice sapun as folosi, chiar si numai apa calda, peste 7 zile, fara oglinda, tot mi s-ar parea fatza luminoasa! de ce? pt ca asa e fatza oricum! doar ca zilnic esti bombardat cu mesaje"nu ti-ai curatat nasul cu solutia nujcare? naspa, barbatii nu te pupa pe obraz!", "nu ti-ai spalat dintii cu exact pasta asta? naspa, barbatii n-or sa-si mai lase lucruile balta ca sa vina sa-ti ridice masina prost parcata!", si "daca nu folosesti zilnic crema asta cu zinc si alte metale prin ea, o sa-ti cada fatza!" ...Nu zic acum un NU hotarat produselor cosmetice, sunt unele chiar necesare, dar zau ca prefer produsele romanesti fara parabeni si parafine, la preturi decente, care chiar fac bine, si care te ajuta sa-ti pastrezi naturaletea mai mult timp, in locul mashtilor aplicate zilnic de marile companii!
Si mi-am adus aminte de ce-mi spunea Vlad cu ani in urma! pe google, daca scrii "ma simt.."imediat vin solutiile ajutatoare: "deprimata, trista, urata, balonata", iar daca scrii "i feel" apare"pretty, lucky, happy"..de ce? pt ca asta e un rezultat statistic, sau pt ca ti se zice zilnic asta doar ca sa fii impins catre solutiile de genul"cumpara panaceul! gateste, spala in locul tau si te fac si frumoasa!"...cand o sa ajungem la nivelul occidental de consumism o sa apara si la noi"frumoasa, fericita"?....

Imi pare rau goagalule pt tine, dar azi, ca in fiecare zi, ma simt bucuroasa! pt ca am un cap destul de destupat, pt ca sunt sanatoasa, pt ca iubesc, pt ca zambesc fara un motiv anume, pt ca am atatea dorinte de indeplinit si numai simplul gand la ele ma face sa fiu veseloasa!!!
Si pt ca asta vad dimineata cand ma trezesc! vad, VAD culori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu