marți, 1 martie 2011

Asteptand un strop de soare!


Atata oboseala incat fac eforturi sa tin ochii deschisi, dar pt ca nu vreau sa pic in capcana "momentului", iaca..ma pun la treaba! zile ciudate am trait in ultimul timp, desi fiind vorba de natura umana, n-ar trebui sa ma uimeasca nimic!
Mai nou, reactionez violent la minciuna! mereu reactionam urat la "nedreptate" ca doar nah..sunt varsator! dar acum reactionez urat la minciuni! si asa se face ca in ultimul timp am tot dat de Pinochiosi la tot pasul! ce naiba au de castigat? tot iese adevarul la iveala, si daca vrei sa-l ascunzi(de rusine, sau orice alt motiv) mai rau faci, pt ca mai rau te umilesti cu minciuna in gura! cum sa tac cand Pinochio ma ia drept prost si imi vinde gogosi? spre exemplu o amica se umfla in pene cu inteligenta ei sociala care a ajutat-o sa-si faca o casuta fara ajutorul nimanui, "fara ajutor" subliniat de vreo 10 ori intr-o ora! si asta pt ca a doua zi sa aflu de la o alta persoana ca lucrurile stau altfel, de fapt era vorba si de un fals in acte si de niste bani primiti de la parinti..Perrrrfect! nu uita sa te pupi in dos si data viitoare, ca nu se afla! Am aflat tot zilele acestea ca am un salariu de cateva sute bune de euro! am sarit la gatul zvonistului! nu am nici 500 sute de euro! de unde 800?!??! dupa cateva trivialitati scoase fara cenzura, l-am invitat in biroul de proiectare, ca tot se fac angajari... daca se crede capabil! apoi mai sunt si minciunile  mici: "eu nu suport rozul, in magazine totul e roz! ce prosti"!..bine, acum nu e nici rozul o culoare in jurul careia sa-ti construiesti garderoba, dar totusi, cand esti imbracata in roz nu scuipa rozul! minciuni la munca: "nu am zis asta, nu am facut asta, nu stiam!"..pai uite dovada ca: ai zis, ai stiut, ai facut! si tzipete inabusite ca sa nu par anitsociala! vorbe puse in gura si cand confrunti impricinatul, ti-e dat sa auzi "dar nu stii de gluma?!"..
Azi, intr-o discutie intre .....prietene (una era lupul imbracat in oaie), aflu ca daca vrei sa avansezi in cariera trebuie sa-ti faci prieteni in posturi cheie, sa spui fiecaruia ce vrea sa auda, sa fii atat de inteligent incat sa manipulezi oamenii pt ca "ansamblul" sa iasa bine..si "da draga! daca esti un ghiocel asa-ti trebuie, sa te calce ala parsiv in picoare pt ca el isi foloseste mintea unde trebuie!". Cuvintele erau spuse ca o lauda adusa sotului ei, ajuns sef de departament la nici 30 de ani! A! si "la un interviu nu arata tot ce poti pt ca nimeni nu vrea unul mai destept ca el in subordine!" @@@ Imi venea sa-i dau cu cafeaua in freza! dar am fost ..diva pana la capat (oare cum ar fi reactionat Rontzi?!..), si i-am zis ca niciodata, nici o clipa, in viata asta nu e vorba de principiile individuale ale unor scursori, ci e vorba de principii morale mai mari, ce-si au originea undeva..mai sus de jegul parsivului! am zis La revedere si am hotarat sa nu-m mai pierd vremea mai departe in acea selecta companie!
Pe plantatie e muuult de lucru,zile intregi de cate 12 ore, parteneri care iti ignora parerile in mod constant pt ca dupa 4 ore sa-ti ceara sa faci asa cum ai sugerat la inceput, munca in zadar, si daca indraznesti sa spui "stop joc" ti se aminteste cum ca anul asta se fac angajari in birou si mai bine iti tii parerile departe de birou..Noi nu gandim, noi executam! zici sa sar?? cat de sus vrei? asa e bine?? dar de ce? uite..pot sa sar si mai mult! la naiba cu ei!!!
Am mai trait experiente cu unii care-mi cer parerea si daca fac cumva greseala sa spun exact ce gandesc..nasol! nu mai sunt prieten bun! NU dau sfaturi din hobby, le dau atunci cand cineva mi le cere, nu din rea-vointa, ci pt ca am patit de mult prea multe ori ca sfaturile mele sa fie considerate "bagari in seama"! asa ca daca ma intrebi, macar asculta, cantareste bine si apoi daca am gresit, spune-mi! dar daca imediat vine atacul, din frustrare sau mandrie..poti sa fii sigur ca a doua oara nu mai zic nimic! Nu-mi dau cu parerea ca sa ma aflu in treaba, nici ca sa pierd vremea, ci pt ca au fost momente cand si eu aveam nevoie de un sfat, de o parere obiectiva si mi-am zis atunci ca o sa spun si celorlalti tot ce stiu ca sa nu treaca si ei prin aceleasi greseli!
....si poate e vremea asta de vina! frig si ger si cer innorat...I need my sun!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu