vineri, 4 martie 2011

Paaaai..


ce face omul cand e obosit? da rateuri! si rade, adica..rade!! :)) chiar si cand sunt nervoasa! Ubi stie! :))
si cum nu mai scapam de iarna asta (acu' cata bunavointa ma chinui sa mai gasesc, totusi, cand vaaad cerul innorat si cand mai intra frigul in oase cand nici nu m-am trezit bine..),incerc sa ma intind dupa orice raza de soare! prin geamul biroului? e bun! primim! pe geamul masinii?? ohohohoho! even better!!! da' totusi...soaaaaareeeeeee vrem si noi!!!! :)
Pai..obosita, munca in zadar, aceeasi atitudine din partea celor mai norocosi de peste tzari si mari, aceeasi furie de fiecare data cand deschid tv-ul pe vreun canal stiristic..si sa nu uitam: oboseala! munca fara pauze, like usual! doar ca...din oboseala (serios!) face omul tot felul de ciudatenii..sa zicem ca sunt pe birou: playerul, telefoanele si incarcatorul, apa, ceaiul, crema de maini..galagie in jur, termenul de predare al piesei e incredibil de scurt, asa ca..sa ascultam putina muzica! si...mufa incarcatorului ajunge, nu stiu cum, in ureche! grav e ca mi-am dat seama de asta numai dupa ce nu gaseam "butonul"  "playerului"!! evident rasete in jur, pt ca...mare minune, fix in momentul acela s-au gandit unii sa se uita in coltisoul meu! eeee..asta e! o-bo-sea-la, dupa cum am mai spus!:)) eu si Dutzi ne-am speriat, dupa ce am ras..ca nah! cui nu-i e frica de un astfel de zapacit?!?!? :)))
azi, cu gandul la weekend, pe masina ce ne ducea spre casa, ne apucam, o mana de colegi epuizati si ei, sa..jucam tzomapan, care repede s-a  transfomat in fazan! da! am zis ca la oboseala apar  rateurile! :)) cu reguli noi: e fazan cel care inchide! si cauta domle cuvinte...sa lungim jocul cat mai mult! mai mult de jumatate de ora! sigur unii ne-au urat pt ca radeam ca nebunii, dar zau ca a fost haios de data asta! :)
Daaaaar..weekend!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu