luni, 21 martie 2011

Povestire

Dar chiar mi-e rusine deja! ne-am intors de atata timp si eu..nimic! nici un rand, nici o poza! chiar neserioasa! si nici macar nu am un motiv anume! poate doar faptul ca imediat dupa ce ne-am intors am reintrat in ruleta plantatiei de unde scapa cine poate, eu am scapat usor...dat la ratze si raul de rigoare! saptamana asta am inceput-o bine! am reusit sa plec mai repede de la munca cu o ora, dupa o runda de ratzoit la baie, numai dupa ce am terminat piesele mele si inca una aparuta de nicaieri!
Dar sa nu transform postarea asta intr-un "elogiu" adus plantatiei!
Vacanta aparuta brusc a fost superba! nu ne-am dat peste cap s-o organizam in vreun fel, decizia a fost luata pe neasteptate si asa s-a trezit lumea cu "un pachet special" :)
A fost primul drum cu busul si pt ca nenea soferul a fost din nuj ce motiv, extraordinar de dragut, un adevarat ghid ce a oprit magaoaia de nenumarate ori pe traseu doar ca japonezul din mine sa faca poze in cele mai bune unghiuri! :) foarte de treaba! asa cum de altfel sunt toti oamenii din partea locului! extraordinar de impresionant! si asta vine din partea unei ardelence invatata sa stea in banca ei! dar acolo, printre zambaretii zonei, cin' sa stea departe? hahaieli, glume, plimbari, drumetii, cafelute bune-bune in localuri, sute de poze, fetze triste cand a trebuit sa plecam, planuri pt urmatoarea vacanta cand vin nemtenii la noi..De cand ne-am intors pic destul de des pe ganduri, rememorand vacanta, cand totula fost lasat deoparte si toate grijile au fost inlocuite de voie-buna si bucurii la tot pasul! :) minunat!
Aaaa! sar'na nenea soferul pt ciocolata! :) nuj ce am facut s-o merit, dar a fost buna! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu