vineri, 25 martie 2011

Saptamana asta

Saptamana asta am avut muuult de lucru la birou, oboseala, treziri cu noaptea in cap, "I: cum sa-ti iei pauza? R:pt ca nu am avut deloc in ultimele trei zile! I: si ce? ai murit? R: nu! si nici nu vreau s-o fac!", plimbari strecurate prin frig doar ca sa "iesim la aer", mmmpummpici multi-multi, cumparaturi in fuga, bolit in pat, alti frustrati la birou rosi de invidie (ar putea foarte bine sa lucreze si ei "cum trebuie" si atunci "n-as mai impresiona" eu sefii ), adormit la filme..;p
Mare noroc cu iubirelul meu! extraordinar de ocrotitor, mai ales cand puiu' cade-n bot de oboseala :) multumesc pui!
Aseara am spalat masina..fun fun fun! si clabuci pe inserat! :) luceste nervoasa..suuuper!
Maine la drum! plecam in weekend la Sighisoara! vorbim despre nunta, despre toate! speram vreme buna! evident poze cand ne intoarcem! :)
Pana atunci..weekend super for everybody! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu