luni, 2 mai 2011

Just another manic Monday..

Luni...dupa o noapte aproape alba..dupa cam 2 ore de somn, m-am trezit iar, de-a busilea, facand toooot zgomotul in casa, cu niscaiva bube si vanatai si cuvinte "de bine" strecurate printre dinti..M-am uitat pe geam, dar e drept, cu ochii mijiti, fara sa ma uit spre cer..de acolo venea lumina asa ca asta era o zona de evitat cand inca ochii mai lacrimeaza dupa caldura patului!
si imi iau pampuceii in picioare si un pulover roz perlat  si....la drum! cine sa se astepte la ploaie??!! se pare ca toti ceilalti, bine inarmati cu umbrele! eu..slalom printre picuri! :)
Apoi pe plantatie....Inca un coleg a evadat la alta firma, in Germania, si se pare ca omul cu interviul l-a intrebat de ce a lucrat atati ani la "fabrica de sclavi", pt ca se pare ca plantatia din Romania are un renume sumbru pe la celalalte firme de proiectare de peste tzari si mari!...Si daca la asta mai adaug si restul "pataniilor" de la birou....:( Nu pot pleca la o specializare "pt ca deja am mai facut una si atunci as stii prea multe", nu pot fi key-user pt ca "toate femeile dupa 30 de ani fac copii dupa nunta", nu pot primi un salariu prea mare "pt ca mi-as sti valoarea si as pleca la alta firma", nu imi pot lua ochii de la monitor pt ca dau de moaca unei "mamitze" urat mirositoare, care cu toti banii "pe drept castigati" nu foloseste parfum sau deodorant (desi mereu se da mare cu sertarul ei de parfumuri) dar ma priveste cu o invidie scarboasa! evident nu ma pot ocupa de organizarea nuntii la munca,si pt ca nu am timp, dar si pt ca malaxorul barfelor imi repugna!...oooof! imi tot zic ca e doar o slujba..dar acolo petrec 11 ore! printre cele mai ciudate fiinte!....si cu acesti colegi trebuie sa merg la teambuilding in weekend....cata ipocrizie! hai sa ne tinem de maini si sa dansam in jurul focului de tabara si de acum suntem toti onesti si harnici!......BLIAX!!!!!!
Dar am ajuns acasa! mi-am luat portia de pupaciuni, mangaieri si ocrotiri! Viata noastra de familie e mai importanta decat orice! :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu