joi, 16 iunie 2011

Cireeeeeseeeeee! :)

A zburat inca o saptmana! aproape...fie!
A ramas seful de proiect in concediu, pt 2 saptamani! imi imaginam eu "o sa fie bine, imi vad de treaba, fara privirea sefului in ceafa..", apoi am aflat ca raman sa il inlocuiesc..Na! mai dormi daca mai poti! chiar acum cand trebuiesc piesele trimise la client?? no no no no! nopti nedormite, agitatie intre urechi..la un moment dat ii zic jumatatii motivul perpelarii mele, el pupa fruntea la fricos (me!) si-mi zice: "daca nici tu nu te descurci..atunci.." Mmmmmmm..poate cuvintele acestea nu inseamna nimic pt altii, dar mie mi-au zis ca orice va fi (si va fi bine cu siguranta), el are incredere in mine, mai multa decat am eu in propria putere! si daca scumpelul mei vede ceva in capsorul meu, inseamna ca are dreptate! :)
asa ca am luat curajul in brate si am inceput noua saptama! ore suplimentare, termene limita, zile fara pauza de pranz, mic dejun si pranz concentrat intr-un iaurt si covrigi, ajutat colegii sa termine taskurile, verificari, piesele mele, telefoane, conferinte..toata nebunia!
Si a venit telefonul sefului "al mare", care ne felicita pt treaba facuta "amazing", ne-a multumit pt treaba buna facuta! wooow! asta da noutate! putini colegi germanici au facut asta vreodata..Oricum, sentimentul ca ai facut o treaba buna, ca ai trecut peste probleme si gasit solutii la timp, a..aproape superb!
am ramas insa cu oboseala, ochii inrositi si cearcanele din dotare! dar se rezolva si asta! lash ca vine weekendul! :)
Ca tot am inceput cu ciresele! putina miorlaiala la telefon si dulcelul pamantului a venit cu masinta si am umplut portbagajul de cirese romanesti, piersici si toate bunatatile de vara! mirosul unei salate bine facute..atat de racoritor! love summer! :)
cat despre lucrurile importante..nu zic nimic! serios! multe problemute de rezolvat!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu