sâmbătă, 16 iulie 2011

My bridemades..

Sau cele trei muschetaritze! :) 
Intotdeauna mi s-a parut cam egoist si rautacios gestul mireselor de a imbraca in uniforma domnisoarele de onoare! toate aceeasi rochie, acelasi croi, aceeasi culoare! ce mai conteaza ca sarmanele domnisoare ajungeau imbracate in cele mai "classy" hidoshenii, mireasa era fericita! ea era singura frumusete a petrecerii! crima domle, nu alta! doar domnisoarele de onoare sunt prietene, de regula vechi ale miresei! ei bine..in ziua nuntii nu mai exista prietenii! domnisoarele trebuie sa plateasca tributul! :)
Si cum am vrut ca nunta noastra sa fie altfel, in toate amanuntele ei, am ales ca domnisoarele sa fie fericita la nunta, asa ca se imbraca cum vor ele, se aranjeaza cum vor ele, pt ca pana la urma nunta e pt happy people! :)
Si am ales varianta acestor bratari, fiecare personalizata dupa rochia domnisoarei! sper sa arate frumos totul!..trebuie sa arate! am zis! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu