miercuri, 27 iulie 2011

So easy...

Atat de simplu se rezolva, de la sine, uneori problemele, incat cuvintele sunt de prisos! de fapt "de la sine" nu e e cea mai corecta exprimare! de la Doamne-Doamne, da! ne-am chinuit cu fotograful pt ziua nuntii, toti ne lasau balta, pe masura ce se apropie evenimentul...deja nu mai rezistam sa ma intrebe cineva ceva legat de subiectul acesta! pitici pe creier cu tot neamul lor piticesc!!! si uite cum in 2 zile deja am batut palma cu ei (sot si sotie plus inca o persoana ce filmeaza), oameni ce traiesc din pasiune, fara sa puna banul  pe primul loc! da! mai exista astfel de oamnei, care vorbesc cu insufletire de pasiunea lor! cand am vazut si albumele lor facute pana acum...am rasuflat usurati! :)) ne adunasem in studioul lor, dupa ce hotarasem toate detaliile pozatului, si am inceput sa vorbim de tainele fotografierii! chinezoiul din mine era in culmea delirului! parca bausem 2 sticle de sampanie! si apoi ne-am uitat in goodies back...Aparate si blutzuri si filtre...uuuuuuu! vreau si eu!!!!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu