marți, 16 august 2011

Saptamana maraton


Saptamana cea mare, in care toate problemele trebuiesc rezolvate, cele programate trebuie sa incapa intr-o zi, dar sa fie loc si pt cele care apar pe neasteptate..oboseala nu are ce cauta in ecuatie, asa ca..suntem pe val! pana acume totul e bine, mai bine decat ne-am asteptat, am reusit aproape tot ce ne-am propus...am depasit momentele in care ne ieseau aburi pe urechi de la nervii acumulati..(coafeza venise azi cu partea ei de emotii, pt ca i se spusese ca sunt perfectionista! :)))) saracutza! cat de relaxata a fost la final, cand a vazut ce cumintica am fost!;p "ptuu-ptuu..ce frumoasa esti!" :))  )
De maine vin prietenii si rudele in oras, cazarea pt toi este rezolvata, practic de acum o sa inceapa adevaratul maraton! :) dar ne descurcam noi!:)
This is for my love:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu