miercuri, 24 august 2011

Venetia for honeymoon!!!!!!!!!!


Plecam azi, la pranz, nu ne-am decis inca pt cat timp, vreo saptamana probabil! Rontzi...asta ca sa nu-ti faci griji!
A fost si nunta, de neuitat, din multe puncte de vedere, a fost frumos, am simtit ingerii aproape!
Sunt multe de spus, de asta o sa ma ocup la intoarcere...:)
Nu avem nici o poza de la nunta, s-au facut cu miile dar noi nu avem deocamdata nici una..
Am avut casa plina de oaspeti, am sarbatorit cu totii in fiecare zi, asa...ca in povesti! :)
Multumim tututor celor care ne-au trimis ganduri bune, celor care au facut tot efortul ca sa fie alaturi de noi, de-abia asteptam sa ne intalnim, sa ne uitam la poooooze..:)
Rontzi, am pierdut telefonul! nu mai am decat cateva numere de telefon...
Fug acum, mai avem o parte din bagaje de facut..
Inca o data pupici tuturor!!!!!!!!!
Yeeeeeeees! sunt sotie!!!!!!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu