vineri, 9 septembrie 2011

Go away toamna!!!!

E frig, il simt cu varful nasului (atat am scos de sub pilota), ma face sa strang ochii mai tare si sa ma cuibaresc mai bine langa sotzul meu (iaaaaaaaai!! ce-mi place cum suna!!!!!!;))  ), asta pana cand am zis "gata, destula leneveala" si am coborat din pat...frigul frigului vuieste prin casa! well...poate nu e chiar aaaataaat de frig, dar mie asa mi se pare! pt ca acum o saptamana eram topita de caldura de cum ma trezeam si soarele era peste tot, in tot apartamentul cu geamuri mari! si era atat de cald incat trageam storurile pana jos si tot nu era de ajuns! si gheata se balacea in paharul de apa si tot nu era de ajuns! ataaat de cald si soare si bine era! Chiar am avut o luna de miere superba! :)
Asa ca toamna, degeaba te colorezi in rosu, portocaliu si galben, esti tot gri si friguroasa! si ia-ti vantul, ia-ti ploaia, eu vreau vara inapoi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu