sâmbătă, 10 septembrie 2011

Weekend

Acum o saptamana ne intorceam in tzara, acum doua saptamani eram in Venetia, acum 3 saptamani eram in Sighisoara, faceam poze dupa cununie! :) poze pe care inca nu le-am vazut!!!!! :) pt ca inca nu am apucat sa ne intalnim cu fotograful, care fotograf ne-a programat la inca o sedinta foto, ceea ce inseamna ca trebuie sa ne imbracam iar in mire si mireasa, de data asta eu cu un machiaj bine pus la punct pt niste close-up-uri! asa ca, dimineata asta ma apropii tematoare de rochita, o scot din husa si..iar m-a lasat fara rasuflare! imi place atat de mult! :) am probat ca nah...au trecut totusi trei saptamani! ma gandeam ca s-au pus la loc kg pierdute inaintea nuntii! dar ti-ai gasit! rochia mi-e muuult mai mare decat era atunci! am ramas fara grai! sora-mea (ajutatorul de imbracat ;p) avea ochii mari! asa da! :) sooo...ramane doar sa gasim timp si gata! o sa facem si pozele clasice (pt ca am fost mari nebunei si copilarosi in ziua nuntii!....asta ca sa nu zic ca nu am avut timp, loc si spatiu sa ma pregatesc atunci cum se cuvine!)
In rest, sunt atatea programate pt weekendul asta incat sper sa avem timp sa ne si distram! :)
Sun is up!!!! :)Yeeeeeees!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu