miercuri, 26 octombrie 2011

Slow down!!!!!!



Trec peste jumatatea de zi petrecuta la birou, nimic important, nimic iesit din comun!
Cu 5 minute inainte de terminarea programului, minute ce promiteau a trece greeeeeu, fac mareatza miscare de a ori calculatorul direct de la memorie, toate aplicatiile s-au oprit brusc, pur si simplu! nu am mai putut sa mai stau un minut in fatza monitorului!
Am plecat grabita spre masina, evident ca am stat mai mult in conserva pana la plecare, timp pe care l-am petrecut productiv batand tactul pe scaunul din fatza, si nu, nu am vrut sa-mi mai pese de nimic!
Am coborat la intrarea in oras, aveam intalnire cu Ubi.
Si aici incepe postarea cu adevarat!
Ubi a intarziat! nimic iesit din comun, doar ca....eu voiam sa ttreaca totul mai repede! am inchis calculatorul mai repede, am mers mai repede la masina, pe drum am "impins masina" mai repede, impingand scaunul din fatza si batand nervos din picior....Totul a fost facut mai repede, doar pt a ajunge mai repede la viata frumoasa! si Ubi intarzie! vreo 15 minute! toata nerabdarea s-a trasnfomat in nervi! nervi ce duduiau si dospeau in acelasi timp! nu ma linistea nici cerul azuriu, nici cladirea in stil romanic construita in sec VI in fatza careia ma oprisem, nimic! ma tot uitam nervoasa in parbrizul masinii parcate langa mine, imi priveam ridurile "de expresie" de pe fatza, ma gandeam ca asa e perfect, maine o sa mai vad vreo cateva aparute in plus...Faceam "opt-uri" pe langa masina, refuzand sa ma uit din minut in minut la ceas! Ma uit iar in parbrizul masinii vecine, si simt ca ceva e...altfel! ma uit mai atent si vad doi ochi mari si negri! cei mai rotunzi si mai mari ochi negri! ma fixau! raman hipnotizata in cei doi ochi apoi incet incep sa percep tot ansamblul...era un catzel, mic si alb, cu doi ochi mari! ma priveau nedumerit! de cate ori, in asteptarea mea, ma oglindisem in parbriz si catzelul ma privise asa fix? habar n-am! mie mi-a luat 15 minute sa-mi dau seama ca in masina e o fatzuca haioasa!! normal ca am inceput sa ma joc cu el, sa ma stramb si sa-l fac sa se joace...dar totusi!!! m-am uitat in acel loc de ataaaaatea ori, si nu am bagat frumusetea de caine in seama pt ca eram prea nervoasa, prea grabita!.....
Apoi a venit Ubi si am intrat in alta goana! am chiulit azi cu Diva de la sala si ca sa ne spalam constiinta ne-am dedat la un pahar de vin rosu bun! atat de bun incat ni s-au inmuiat genunchii rapid! ce mai...se vede de la o poshta cat suntem de rezistente suntem in acest domeniu!..halal! :) Eric e un scump, un hopa-mitica blond si cret si cu ditamai zambetul pe masura! :) puuuup pe el de scumpete! si pe "repede-inainte" am incercat sa ne punem la punct cu povestile, si nu am reusit....ooof! pe vremea cand Diva era la scarbici vorbeam in fiecare zi atatea ore...acum trebuie sa le concentram, si nu e usor deloc!
Si am vorbit despre noi, despre viata noastra planificata...mai degraba directionata si organizata in atatea sertarase...despre dorinta de a le face pe toate, rapid si bine...Si zau, oare chiar asta trebuie facut? cred ca pe masura ce ne obisnuim sa facem 10 lucruri intr-o zi, o sa avem si mai mult pretentia de la noi (si de la altii) sa facem 12 lucruri in ziua urmatoare! exact cum Petra, instructoarea noatra, ne mai da o serie in plus, pt ca sigur mai putem face si acele exercitii de vreme ce le-am facut pe cele dinainte! nu e nimic rau in a-ti depasi limitele si a deschide cat mai multe usi din lumea asta, dar atunci cand nu mai apuci sa distingi peisajul, ia o pauza....slow down! fa in doua zile tot ce era preconizat pt una singura! ce facem in ultimele 10 minute de la aerobic? lent ne intindem toti muschii lucrati intens pana atunci! asa ca Rontzi, maine pilates, macar mental! :)
P.S: Eric ruuuuuuuuuuulzz! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu