duminică, 27 noiembrie 2011

Exercitiu

Exercitiu de iubit iarna! mi-am propus ca in fiecare postare, indiferent de natura ei, sa strecor o poza de iarna, si asa in fiecare zi sa fac cate un pas in intampinarea ei!
Si ai dreptate, e tare rau fara un soare calduros si fara dinti! :)
Ieri am zgribulit, spre rusinea mea, pe drumurile scurte facute de la masina pana la magazine! Pt ca pana sa avem masinuta, pt orice cumparatura, mergeam pe jos! veneam acasa cu picioarele inghetate si nasul rosu-rosu si nu-mi imaginam ca poate sa fie si altfel! Pe de alta parte am cele mai frumoase amintiri din acea perioada, pt ca in acele lungi ore de plimbari vorbeam cu Vladutul despre toate, ne confesam mai ceva ca parintelui duhovnic, si mai mult de atat, faptul ca am trecut amandoi prin acele vremuri grele ne-a facut sa fim sudati unul de altul, am castigat incredere si respect cat pt o viata intreaga! Ma uit in urma si stiu ca tot greul acela, oricat de insuportabil mi s-a parut atunci, a fost in folosul nostru!
Si a mai fost un castig din acele vremuri: am invatat sa deschid ochii la tot ce e in jur! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu