marți, 15 noiembrie 2011

Great time

A fost un weekend pe cinste! plecasem la drum, sambata dimineata, cu inima oarecum stransa! pt ca stiam ca urmeaza un weekend obositor. As fi vrut sa stau acasa si sa dorm, sa citesc, sa ascult muzica...insa cum weekendul fusese planuit cu atat timp in urma, am purces la drum!
Masina, incaltata deja cu anvelope de iarna, era mai incantata decat noi doi! pt ca vruum-vruum alerga ca nebuna pe strazi! :) (by the way....imi plac atat de mult drumurile lungi pe care le facem! suntem doar noi doi in masina, fara muzica, doar noi si tot universul de fotografiat! si eternele noastre povesti! ;p)
Am ajuns chiar la timp, la cununia religioasa si tare bine a fost...pt ca mi-am dat seama ca emotiile de la nunta noastra inca mai sunt vii in inima :) Am ascultat din nou binecuvantarile primite prin taina cununiei, ne-am reamintit juramintele facute...Asistam la nunta, dar ne tineam de mana si ne priveam fericiti,cu un secret parca numai de noi stiut! :) M-am bucurat din nou de nunta noastra! :)
Apoi a inceput petrecerea, intr-un loc minunat, intr-un varf de munte deasupra orasului. Terasa era imbracata in valuri albe, transparente, perdelute de stelute luminoase, sala era si mai frumoasa. Dar cel mai important era ca eram cu totii acolo, prieteni la gramada! :)) si am dansat, si am dansat si am ras si ne-am bucurat pt proaspetii insuratei! :) a fost mai frumos decat m-am asteptat! am cunoscut oameni noi, am primit cadouri, am ras si am uitat de probleme! a tinut nunta pana a doua zi dimineata, eram deja teleghidati de oboseala! si tot ne-am mai strans odata, gashca mare si zglobie, la cafeaua de duminica! tare grele mai sunt despartirile si tare mi-ar place uneori sa pot lua prietenii cu mine, sa nu mai trecem prin momentele lacrimogene de "la revedere"!
Si inca o bucurie: s-a facut remarcat mersul la sala din ultima luna! :) asa ca asta ma face si mai ambitioasa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu