duminică, 27 noiembrie 2011

Moments

Ieri a fost o zi cu "momente"! Explicatie: momentele sunt acele intamplari si trairi care stiu ca o sa devina amintiri de referinta!
Am plecat ieri la plimbare/cumparaturi cu Vladutul si cu mama, cea care ofta pt o sesiune de clatit ochii prin magazine! Inainte de toate ne-a facut placinta cu mere (buna buna de tot), apoi toti trei am purces spre masina, fara o destinatie fixata! Stateam adunata in masina, nu pt ca ar fi fost frig, ci pt ca ma simteam din nou ca un copil, imi era atat de bine...o stare de liniste si relaxare atat de minunata fatza de saptamana ce tocmai a trecut! priveam luminile orasului cum se perinda pe geam, vedeam oameni zgribuliti cu mersul lor repezit...Exista acel moment intr-un grup de oameni, cand nimeni nu zice nimic, dar fiecare e constient de toti cei din jur, e acel moment cand te simti bine si ocrotit fara ca nimeni sa zica ceva! ei bine, asa a fost ieri in masina! nu tot drumul of course pt ca si eu si mama ciripim intruna, dar am avut acel moment! :)
Ne-am plimbat cu masina, am stat cu orele in magazine, ne-am uitat la ornamentele de Craciun, ne-am uitat la jucarii, la obiecte pt casa,la carti (am cumparat "Mostenirea", trebuie sa le termin pe celelalte doua ca sa o incep si pe ea), am navalit la fructe...Am stat cu mama pana si-a facut damblaua si mare mirare a fost cand am vazut ca se intunecase de-a binelea! pierdusem notiunea timpului, asa ca trebuia sa facem rapid si ceva practic: sa cumparam peshte :))) Ne-am rasfatat rapid cu pastrav si fuguta spre casa! am inceput apoi, ca doua furnicute sa pregatim cina. Ne-am fofilat evident de curatatul peshtelui (pt ca mereu ma trezesc cu solzi prin par), si am pregatit garnitura: legume fierte si cartofi natur cu tarhon si leustean si ulei de struguri :) (stiu ce efect au cartofii, dar o data nu strica nimanui ;p). Am pus pastravii in tava, i-am acoperit nitel cu apa si otet balsamic, busuioc, oregano, multa menta verde si frunze de patrunjel si l-am lasat sa fiarba pana m pregatit masa. A fost atat de bun, Vladutul a fost surprins de nebunia de arome! :) Apoi tata ne-a rasfatat cu o sticla de vin alb dulce, si eu am incheiat seara cu o inghetata de ciocolata si menta! :)
A fost o frumoasa seara in familie! si toate caloriile adunate au meritat din plin! no regrets here! :) (stau linistita pt ca stiu ca urmeaza sala ;p)
Am ornat masuta din dormitor cu lumanari parfumate (arome de vanilie, ciocolata, mar copt, plus ceva inimioare) strecurate printre smochinele proaspete aranjate de Vladut, si.....am adormit inainte sa zic hap-ciu! :)))
Great time indeed! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu