joi, 10 noiembrie 2011

Vin cu raportul!

Eu eu! alerg cu raportul saptamanii in curs! multa agitatie si frenezie si razboaie interne la munca, multa munca, multa minciuna servita de unii, vreme rece si nopti cu putin somn, zile traite in mare graba! Daca ar fi sa privesc in urma si sa vad "punctele luminoase" ale saptamanii, ele ar fi asa:
  • a little black dress superba, la un pret buuuuun, cu un bolero din dantela, super finut si accesorii...(avem nunta in weekend si chiar sper sa ne distram!)
  • cumparaturile "saptamanale" facute in cel mai rapid timp ever (mai putin de o ora)
  • o raceala tinuta sub presiune, cu paracetamol si strepsils, fara alte medicamente "tari"..M-am ales insa cu nasul roshu, voce ragushita (hahahaha...acu mi-am dat seama Rontzi, ca eu m-am laudat ca "macan ca o ratza"...si apoi am vazut filmuletul tau! ;)))  ) si tuse magareasca..chinuitoare pt abdomenul meu torturat deja la sala! unde am fost si azi....si zau ca ar trebui o postare numai pt asta! pt ca am fost amandoua....de vis! mai mult cosmar pt profa, pt ca are in echipa doua tute care strica toata coregrafia si mai si chicotesc cand altii arunca cu transpiratie in toate partile! :) Totul a fost bine si frumos la inceput (zi de stepper), chiar distractiv...pana cand a inceput: "si acum, mambo pe stangul si trei genunchii sus pe dreptul si pivotare pe stangul si mana pe coltul stepperului, in diagonala si...." am ramas ca la dentist! cand toti erau nord, noi eram sud! cand toti erau jos, noi eram sus!ce mai...niste hopa-mitica fara coordonare sau ritm! :)))) si acum, ca un "om inteligent" ce sunt, rad de ce imi amintesc! :))) Aaaaaa.....dar ce draguuuuutz...la sala ne astepta Vladut, sa ne conduca spre casa...cu minunatele cereale Milka!!!! asta dupa ce am transpirat intens o ora?!?!...dar ce bune au fost! :)))
  • si apoi...un moment nu foarte placut.....Stai cu pumnii incordati si respiratia tinuta, intr-o eterna cursa, catre nu stiu ce tzel, facand planuri si incercand sa respecti dateline-urile tale (sau impuse de altii), mereu in graba, mereu "fara timp", mereu in priza! si nu concepi sa te opresti! "pt ca totul s-ar narui in jur!"...stiu, stiu ca asta e raspunsul oricui! si se intampla o nenorocire, un accident vascular, cand chiar totul se prabuseste...tot ce ai cladit in fuga, mereu fara timp! cu ce pret????? sper sa-mi amintesc mereu de asta, sper sa ma respect mai mult de atat, sper sa am atata putere incat sa-i ocrotesc pe toti din jur, si sper ca I+D sa fie bine!......
  • si gata! maine ma fac blonda...for real!.....de maine am o scuza!!!! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu