luni, 19 decembrie 2011

Little things

Si ce simplu ar fi daca am invata asta through easy way!
Important e ca lectia a fost invatata! Lupta continua insa, doar ca sa nu ma las dusa de val si sa "uit" ce am invatat..Drumul de mijloc este uneori mai greu decat pare!
Am avut un weekend superb, fara actiuni mari, insa fericit de-a dreptul! :) plin cu smiley lil things! si a fost superb, asa cum visasem! Initial planuisem sa mergem dupa cadouri, dar m-am luat cu bucataritul (somon la tava, aromat cu busuioc, menta, putin oregano si...leustean si garnitura....legume la wok stropite cu sos de soia si in plus un ingredient surpriza..banane feliate ;p), apoi ne-am uitat la filme, unul dupa altul! incepusem sa ne uitam doar asa, apoi a intervenit curiozitatea, apoi coziness-ul..si ne-am trezit ca s-a intunecat afara! Pe scurt: am rezolvat mare parte din cadouri, am combinat asta cu plimbari prin soare, some window shopping, si intalniri cu Moshu'...:) si...a fost un weekend pe cinste! trageam de el ca sa nu se mai termine! si ne-a prins ora 2 noaptea, ceea ce a insemnat un somn de 3 ore jumatate si o dimineata ametita si aiurita! dar a meritat! :))
Me like it! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu