luni, 19 decembrie 2011

O zi de luni

.....inceputa cu un drum prin geralau (-7grd), motzaiala pe masina pana la firma, alt drum prin geralau, apoi biroul! un frigider cu usa deschisa! populat cu jumatate din colegi pt ca ceilalti sunt in concediu..Asta mi-a deschis pofta de visare!....mmmmmm...soooo good! :)
Asa ca in mintea mea ziua a fost asa:
In realitate m-am chinuit sa gasesc un strop de dorinta care sa ma faca sa termin piesa, nu am baut cafea si nici nu am fost la plimbare, si am ramas uimita de planul mai-marilor de a chema oamenii la birou intre Sarbatori, in timp ce ei stau acasa....
Si nu am mai ajuns la sala, pt ca asa se intampla cand lucrurile nu merg pe fagasul planificat..
Ne asteapta o saptamana...de vis! multe treburi de rezolvat, treburi ce nu tin de noi (si asta ma agita teribil pt ca e groaznic sa depinzi de promptitudinea altora.....), bagaje de facut, programarea la salon pt inca o "blonzire", un Craciun un avans cu parintii si sisterul, pt ca sambata zburam spre tinutul vacantei..Venice, here we come! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu