duminică, 1 ianuarie 2012

Prima zi




Am inceput anul bine! :) jumatate din zi dormita! dar un somn dulce...urmat de uimirea Dutzului ca nu ma trezesc inainte de 15: 30! :) asta e....se reface omul dupa noaptea trecuta! e uimitor cum nu ma plictisesc deloc cand sunt in vacanta! mai ales cand decorul e atat de minunat! soaareeee! tricouri, bluzite colorate, haine subtiri..primavara all over again! pt noi doi cel putin, pt ca toti italienii umbla zgribuliti pe strazi si se uita ciudat la capetele noastre balaie (ca sa nu zic goale pt ca s-au r putea interpreta ;p).
Pt ca toata lumea sta in case azi, am facut si noi ca ei, asa ca am dat atacul la fructele de mare...atatea sortimente, ataaat de bune...OMG! apoi am luat pauza, de contemplare, melancolie dragastoasa, bilant(continuarea de ieri), visele pt anul acesta...:) me like it!
Ma simt bine departe de tzara, ma simt bine intr-o tzara civilizata, cu oameni normali, cu strazi curate, cu atentie pt detalii, cu frumusete...Ma simt bine, ma simt un om normal! si asta e o relaxare perfecta! mi-e dor de cartile mele de acasa, de lucrurile mele din fiecare coltisor, mi-e dor de ai mei, chiar si de pisica sisterului, mi-e dor de Rontzi si copilasii ei minune. mi-e dor de sala, mi-e dor de Lau, mi-e dor de muntii mei pe care ii vad de la geamul bucatariei! dar mi-e bine aici, departe de tot ce e Romania acum!
Am facut planuri pt saptamana ce vine. Maine Padova cu check-in la agentie pt biletele de intoarcere, apoi muzeul de Arta si un mall din zona pt chestii maruntele :)) Apoi Bologna, si Venetia of course :)
Sooooo gooood to be here! :)


Urmeaza masa de seara: fructe in ciocolata :))

2 comentarii:

  1. Ce bine e sa am vesti de la voi.
    pupici muuuuulti! rontzi

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea!!!!!! daca ai stii ce dor mi-e de tine!!!!!!! xoxoxoxoxoxoxo

    RăspundețiȘtergere