luni, 9 ianuarie 2012

Wise stuff :)))


CUM ÎŢI PĂSTREZI CĂSNICIA ?
Un bărbat şi o femeie erau căsătoriţi de peste 60 de ani. Ei împărtăşeau totul şi discutau despre orice. Nu aveau secrete unul faţă de celălalt, cu excepţia unei cutii de pantofi pe care femeia o ţinea pe dulapul ei de haine, şi , despre care l-a atenţionat pe soţul ei să nu o deschidă sau să întrebe de ea vreodată.În toţi acei ani, el nici nu s-a gândit la cutie, dar într-o zi, bătrînica se îmbolnăvi foarte tare şi doctorii ziceau că nu prea mai are şanse să se însănătoşească. Încercând să pună toate lucrurile în ordine, bătrânelul a luat cutia de pantofi de pe dulap şi a pus-o lângă patul soţiei sale.Era şi ea de acord că era timpul să afle şi soţul ei ce era în acea cutie. Când a deschis-o, în cutie erau două papuşi croşetate şi o grămadă de bani : în total vreo 25.000 de dolari. El a întrebat-o despre conţinutul acestei cutii.'Când ne-am căsătorit , spunea ea, bunica mea mi-a spus că secretul unei casatorii este să nu te cerţi niciodată. Spunea că întotdeauna când mă supăram pe tine , să tac din gură şi să croşetez o păpuşică '.....Bătrânelul era atât de impresionat, încât abia îşi putea stăpâni lacrimile. Doar două păpuşi erau în cutie ! Ea fusese supărată numai de două ori în toţi aceşti ani în care au trăit împreună. Nu mai putea de fericire!'Iubito, spuse el, înţeleg existenţa păpuşilor, dar toţi aceşti bani ?'Oh, zise ea, aceştia sunt banii pe care i-am obţinut din vânzarea păpuşilor'...
RUGĂCIUNE :Doamne, mă rog să-mi dai înţelepciune să-mi înţeleg soţul; iubire ca să pot să-l iert; şi răbdare pentru toanele lui. Pentru că Doamne, dacă aş cere putere, mă tem că l-aş bate prea tare. Amin ! :)))))

Just for you to laugh! my hubbie is not like that! i said!!! :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu