miercuri, 15 februarie 2012

Ooooh boy...what a morning!!!!

Oooooh boy!!!!!!
Dimineata a inceput ca de obicei: lupta cu parchetul care nu ma iubeste, pt ca altfel nu inteleg de ce se incapataneaza sa fie  rece cand cobor din pat, lumina veiozei (care e mai puternica decat is ochii mei pregatiti) care vrea sa ma trezeasca, peretii...de fapt colturile de pe hol care sunt chitite sa imi invineteasca fie coatele fie picioarele!
Buuuuun...same old story everyday, soooooo...let's move on!
Ma hotarasem azi sa-mi iau o fustita de velur, cu tricoul inimos (ursuleti cu inimioare adica) si ma rog...pregatisem hainute veseloase! pt diminetile geroase...ciorapi 100 deni (ma scuzati!)...Daca i se pare cuiva prea mult 100 de deni, nu m-a cunoscut pe mine: spaima ciorapilor! rup tot, fara sa ma sinchisesc/ stradui vreun pic! ii rupsesem nitel, puteam sa pun lac de unghii si sa-mi vad de drum, sau sa renunt la ideea fustei....dar neeeeee...Pot sa fiu si eu incapatanata, nu?? asa ca ma apuc sa-i cos rapid! Doar ca "rapid" dis de dimineata inseamna foarte mult! asa ca....iar am plecat pe fuga din casa, in aceeasi goana spre statia de autobuz!
Numai ca iese un catzel in cale: mic, pufos si rotofei! scheuna de-ti rupea inima! s-a tinut dupa sis si eu, pana in statie, ba sarind pe picioarele noastre, ba oprindu-se in drum pt scheunat! Doaaaamneeeee...ni se rupea inima!!!! ajungem in statie (si mare pedeapsa pt ca nu-mi iau macar putina mancare cu mine, pt ca asa as fi avut cu ce sa hranesc plangaciosul!), incercam sa-l facem sa uite de scheunat! ia-l in brate, joaca-te cu el, mangaiala, orice numai sa uite de scheunat! am uitat sa mentionez manusile mele mari pufoase! Asa....ma jucam cu catzelul dupa cum ziceam, el rontzaia cu pofta tot ce apuca: geaca, manusi, degete! imi sterpeleste manusa! deodata ma trezesc si eu! nu se poate! sunt dragele mele care mi-au incalzit mainile atatea ierni, si apoi....sunt manusile mele preferate! fuga dupa catzel, care deodata uitase de scheunat si s-a gandit ca ar fi o idee buna ca cineva care isi ia fusta in miezul iernii sa fuga dupa el! Pe scurt: manusa recuperata, catzelul ofticat s-a pus iar pe scheunat....Autobuzul venise in statie asa ca l-am lasat pe chistoc in statie.....Si m-am rugat din nou la Doamne-Doamne sa aiba grija de el! Daca stateam la casa, adunam pana acum trei catzei! catzelul din Bran, dogul care ne-a insotit la intoarcerea din vacanta, si chistocul din dimineata asta!....
Cat despre restul zilei....you really don't wanna know!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu