joi, 1 martie 2012

New place

Aceeasi plantatie, decor diferit!
Ne mutam cu birou cu tot, in alt sediu, atat de ridicat in slavi de unii, fapt ce ma face sa fiu tot mai precauta!
maine o sa populam noile birouri, situate tot in afara orasului, nici vorba sa ajungi la munca "la picior", un 4x4 ar fi de preferat...Dar sper sa fie mai bine...atat cat se poate de bin ein firma asta!
A trebuit sa ne strangem singuri lucrurile, sa le impachetam,......evident ca s-au intamplat si accidente (o unitate a luat-o la goana pe scari inaintea carausilor....;p, dar deocamdata stim doar noi, ciumpalacii..)
Asa ca avem cateva zile tare agitate, sper sa-mi linistesc"spatiul" si sa ma pun pe povestit, dar deocamdata ma rezum a comunica prin poze!
Azi a fost ziua sisterului....am iesit la plimbareli after-work, am ras, si am ras si am ras (uneori de frica, da, e drept si asta! ;p). Am dat iama in carti, am mers la "Nostalgia", am savurat ceaiuri, cafele si fresh-uri, am facut poze, am atacat mobilierul (sisterul, nu noi! ;p), am dat ture cautand un magazin fara cozi, ne-am hlizit si gata! :)
Se promite un film in weekend si cred ca o sa fie o incercare pt mine, dat fiind faptul ca actorul principal este "cel mai voga" acum, vampirul al carui nume nu se poate pronunta! Dar dam sansa filmului si celolrlati actori! :)
Gata, atat pe ziua de azi! sooooomniiicaaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu