miercuri, 21 martie 2012

That's me! :)

Am povestit deja de multe multe ori pataniile mele matinale, cand ochii nu sunt deschisi de tot si cand Sid e Speedy Gonzales pe langa mine! cu timpul m-am obisnuit cu rateurile matinale, cand lucrurile din ceramica sau sticla sunt scapate pe jos, cand peretii sunt niste batausi in toata regula si cand patul e un tupeist ce vrea sa-mi puna piedica no matter what!
Bine! de fapt nu e bine, dar asta e!
Ziua de azi a fost deosebita! :)) muuuult de lucru la birou, dar cu cashtile in urechi am reusit sa fiu destul de zen in timpul zilei...Poate prea zen! :) canita de ceai..pe birou, langa monitor. Tot acolo si crema de maini! eeei bine, in caz ca nu ati intuit deja...mi-am turnat ceai pe maini! intentia era, normal, sa-mi dau cu crema!!!!! nu stiu daca pot descrie senzatia cand nu mai pridideam cu adunatul ceaiului in pumn!!! :) si normal ca nu am zis nimic, doar n-or sa vada si altii ce talentata sunt!!!! :))) ii scriu repede lui Rontzi, care binenteles ca rade de mine si de mainile mele hidratate...(thanx! :)) )! daca s-ar fi terminat lucruile aici, as fi zis! dar nooooooooo...eu trebuie s-o fac in stil mare! (by the way, mi-am amintit cum tot intr-un moment de mare intensitate si oboseala la scarbici, mi-am bagat mufa incarcatorului in ureche din greseala, doar pt ca il tineam langa player!!!!...uuups!)
Am ajuns intr-un tarziu acasa, si ii promisesem Ubiului ca o sa reeditez prajitura cu morcovi, scortisoara si merisoare din weekend. Ne-am pus pe treaba amandoi (mesteream si pizza cu legume in paralel)! si....cred ca intr-o mare dusmanie fatza de moi, s-au vorbit blatul de pizza cu prajitura (bagate amandoua in cuptor in acelasi timp) sa ma faca de cacao!!!! asa ca...prajitura a iesit precum un timbru (cuvintele Ubitului!) iar blatul de pizza nu se mai oprea din crescut!!!! l-am ciuruit cu o scobitoare, l-am apasat..dar nimic! pufoshenia intruchipata!!!! :)) ce mai, talent nu gluma!!!! :))
Am obosit deja! :) cred ca a fost ceva stricat in stele azi! :)
Don't laugh..too much! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu