luni, 28 mai 2012

Monday seven 19

Nu este un concurs, este doar blogging interactiv!
Alege si publica intr-un articol, 7 fotografii care te-au impresionat cel mai mult in saptamana ce tocmai a trecut, ataseaza cate un cuvant pentru fiecare fotografie publicata in functie de ceea ce-ti sugereaza tie fotografiile in cauza si inscrie articolul la Monday Seven!
Schema e simpla:
7 zile - 7 fotografii - 7 cuvinte

Prin ochii lor..calatorie in jurul lumii

1) Venetia

 2) Barcelona
3) Roma
4) Paris
5)New York
6) Shanghai
7) Tokyo

8 comentarii:

  1. Frumoasa "excursia" pe care ne'ai oferit'o :)
    O saptamana frumoasa;)) in care cine stie sa vizitezi toate orasele de mai sus>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm...nu ma pot sa ma hotarasc ce oras sa aleg:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos 7-le tau,reusita selectie, te felicit!
    O zi cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ultima oara cand m-am uitat eu pe MWB, la pagina Monday Seven, inca nu apareai in tabel :)
    Si uite asa, am ratat cat timp era "calda" o postare foarte frumoasa, cu o idee execelenta. O calatorie in jurul lumii prin ochii unor fete... :)
    Chiar mi-a placut mult ideea. Si punerea in practica, desigur!
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cand eram copil ma intrebam adesea cum ar fi fost daca ma nasteam pe alte meleaguri! cred ca am ramas si acum cu intrebarea asta fara raspuns..:)

      Ștergere