sâmbătă, 14 iulie 2012

It's me..

Si imaginea devine clara doar cand toate piesele sunt aranjate la locul lor!
Inca adun piese, inca sunt locuri goale, inca nu stiu cum o sa arate imaginea mea de ansamblu!
Dar deocamdata atat pot! nu e vorba de vointa, ci doar de putinta...pe care deocamdata nu o am!
nu vreau sa pic in banal si sa zic in fiecare zi: azi am fost la munca, unde am rezistat cu greu pt ca trebuie, azi a venit Dutzu dupa mine, pt ca se sperie colegii vazandu-ma plangand de rau, azi am adormit plangand..Nu vreau sa ramana lucrurile acestea pe blog....asa ca deocamdata lipsesc! dar nu din lipsa de respect fata de voi!
Incerc doar sa fiu mai puternica! si atunci o sa scriu mai des!

4 comentarii:

  1. Eu am simtit ca se intampla ceva cu tine. O intreaga saptamana sa nu postezi nimic...pe mine m-a cam pus pe ganduri. Dar astept, trebuie, asa cum spui, sa devii mai puternica. Daca vei sterge postarea...nu e nimic... :)
    vreau doar sa stii ca am trecut aproape zilnic pe aici...si mereu am avut o usoara strangere de inima. Blogul parea o casuta parasita...
    Iti doresc un weekend linistit. Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri si de urari! si eu ma simt ciudat pt ca nu am lasat casuta asa....dar chiar nu pot mai mult, cel putin nu acum!
      M-am delectat ieri cu postarile voastre, si....asta chiar ajuta! :)
      Un weekend frumos si tie!Pupici:)

      Ștergere
    2. Ma bucur ca te-au ajutat putin postarile noastre.
      Astept, cum am zis, sa poti fi cum erai.
      Multumesc, te pup cu drag :)

      Ștergere
  2. Sper ca lucrurile sa revina la normal repede si sa fii iar printre noi:) si eu ti'am simtit lipsa saptamana asta:(...sper sa se rezolve lucrurile, iar tu sa devii mai puternica si sa te intorci atunci cand vei fi pregatita cu forte proaspete :)

    RăspundețiȘtergere