duminică, 9 septembrie 2012

Happy weekend- 25


Evolutia mentalitatii femeii:
    - Anii 1970: Iubeste-ma, dar fara sa ma atingi!
    - Anii 1980: Atinge-ma, dar fara sa ma saruti!
    - Anii 1990: Saruta-ma, dar fara sa mai faci altceva!
    - Anii 2000: Fa-mi orice, dar nu spune la nimeni!
    - ... din 2011: Fa-mi ceva, altfel spun la toata lumea ca nu poti face nimic!...


Intrebare: De ce sunt barbatii ca ceapa?
 Raspuns: Daca dai jos invelisul iti vine sa plangi…

Intrebare: Ce este un sot?
Raspuns: Un amant care si-a fortat prea mult norocul.

Venind sotul de la munca o gaseste pe nevasta-sa cu o rochie transparenta. 
Sotul: - Auzi draga mea, nu iti este rusine sa stai imbracata asa?? 
Nevasta: - O femeie serioasa nu are nimic de ascuns...

Un barbat intra grabit intr-o farmacie. Multa lume, inghesuiala. 
- Nu va suparati, va rog sa ma lasati sa intru-n fata ca am pe cineva la pat.
  Oamenii, cumsecade, ii fac loc iar acesta ajunge la ghiseu. Tipul se apleaca si spune:
 - 3 prezervative, va rog!


Intrebare: De ce femela paianjenului cunoscuta sub numele de Vaduva neagra isi omoara masculul  dupa implinirea actului sexual ?
Raspuns: Ca sa opreasca sforaitul inainte de a incepe.

 Un barbat se intoarce seara tarziu de la o bauta cu pretenii. Intra in casa nervos, bate cu pumnu' in masa si striga la nevasta-sa:
    - Femeie, cine e sefu' in casa asta?
      Femeia, scurt, ii scapa un dos de palma peste gura. Barbatul resemnat:
    - Da' ce? Nici macar sa intreb n-am voie?

 
      Cum iti e insurat?
    - N-am voie sa beau, n-am voie sa intarzii, n-am voie sa intorc capul pe strada...
    - Cred ca regreti mult pasul facut.
     -Nu, nici asta n-am voie!
 
 Un tip cu amanta in pat. La un moment dat suna cineva la usa . Amanta, calma, ii spune sa fie linistit ca e sotul, dar rezolva ea!
     Se duce la usa deschide si spune:
   - Aaa, iubitule! Ce bine ca ai venit, du si tu gunoiul!...si ii pune galeata de gunoi in mana. Sotul pleaca.
     Amantul se imbraca si pleaca linistit si pe scari isi zice... "Si frumoasa si desteapta..."
     Ajunge acasa, suna la usa , ii deschide sotia:
   - Aaa, iubitule! Ce bine ca ai venit, du si tu gunoiul!...
Ia tipul galeata, coboara scarile si in sinea lui isi zice: "Si urata si cu  tupeu''


 

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 25.

4 comentarii:

  1. foarte tari bancurile:)) pe unele le stiam, dar sunt si noutati..ultimul e maxim=)) "si urata si cu tupeu", iar el bou cu tot cu coarne b-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare, cum zice Raluca, sa fi fost incornorat si el? Mie cam tot asa-mi suna ;) Foarte interesanta si amuzanta asa-zisa evolutie a mentalitatii femeii.
    Cat despre cel care intra-n farmacie... Observ ca glumele astea cu farmaciii si prezervative sunt excelente! Tare mult mi-a placut expresia "am pe cineva la pat" :)))
    Happy weekend, draga Mona!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu doua pernute de alea :))))) ... asa un cadou potrivit ar fi :D

    RăspundețiȘtergere