duminică, 19 mai 2013

Happy weekend

Femeile se indragostesc de ce aud, barbatii de ce vad....de aceea femeile se machiaza si barbatii mint!
*********************
Constatare:  Sunt atat de sarac, incat, dupa ce ma imbrac, am impresia ca ma mut!
*********************
Testament: “Fiind in deplinatatea facultatilor mintale, inainte de moarte mi-am cheltuit toata averea.”
*********************
Nedumerire: Nu inteleg cum un barbat sanatos, cu doi rinichi, nu-i poate cumpara sotiei blana!
*********************
Constatare medicala:    Cu cat este mai urata  femeia cu atat mai rar o doare capul!
*********************
Sfat:  - Dragule, ce sa-mi cumpar, ca atunci cand voi aparea pe plaja, sa intoarca toti capul dupa mine?
         - Schiuri

*********************
Evrica: Oamenii de stiinta britanici au descoperit ca sunt englezi!
*********************
Stiati ca?: Ardelenii se reflectă în oglindă cu o întârziere de 5 minute?
*********************
 

La plimbarea de ieri am dat peste asta:
 adica:

6 comentarii:

  1. "Nedumerire: Nu inteleg cum un barbat sanatos, cu doi rinichi, nu-i poate cumpara sotiei blana!"
    Asada! Asta da apropos finut! :)))
    Si gluma cu cercetatorii e buna...si constatarea...si fotografia e mortala :) Sa stii ca sa se spune, ca atrage ghinion. Asa cicula in popor o vorba ;)
    Foarte amuzante, Mona draga. Mi-au placut!
    Happy weekend va doresc! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Constatarea" este grozava...... îti da sentimentul libertatii! :))
    Iar afisul din flori... nu am cuvinte! Ma crezi ca uneori cand merg pe aici pe stara si vad asa de multe flori ma gandesc, "oare de ce aici nu le fura nimeni?" Duminica faina va doresc! :)) Pupici ptr bebita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim pt bebita! :)
      nici pe aici nu se fura flori, parcurile sunt chiar ingrijite, orasul e destul de civilizat!
      dar precis e vorba de un pensionar zelos! :)

      Ștergere
  3. Aia cu ardelenii e demoleculizantă! :))))))))))))

    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar si eu as intoarce capul dupa o femeie cu schiuri pe plaja :)) Foarte bune toate, nu stiu care sa zic ca mi'a placut mai mult:-?

    RăspundețiȘtergere