marți, 14 mai 2013

Meloman pt o zi



14 comentarii:

  1. Vezi ca si eu învat de la tine.... Nu stiam de Eliza, dar îmi place! :))
    Stii cand am învatat sa merg pe bicicleta? Aici în NL aveam 30 de ani! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. oo.....vreau cu bicicletaaaa ...:(((

    RăspundețiȘtergere
  3. O ascult pentru prima data pe Eliza! She's sweet, I like her...
    M-au binedispus melodiile si-am ramas cu un chef nebun de plimbari cu bicicleta!!!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceeasi stare am si eu dupa ce o ascult! la birou eram mereu cu melodiile ei in cashti! :)

      Ștergere
  4. N-o cunosc nici pe fata... nici melodiile... :(
    E dragutica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ascult o cu totul altfel de muzica...cand ascult. Dar nu ascult decat accidental...adica nici macar ce mi-ar placea mie... De fapt nici ce mi-ar fi placut mie acum 2-3 ani nu imi mai place... Am sufletul trist, Mona. Muzica vesela nu poate intra acolo, nu e primita... Sper sa ma intelegi...

      Ștergere
    2. te inteleg, insa stii doar! eu sper in soarele tau!

      Ștergere
  5. Placuta alegerea ta!

    O zi cu soare iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase mi-au placut!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere