marți, 3 decembrie 2013

Story of our days :)))))

Daaaaaa :)))) si o zicem cu ditamai ranjetul pe buze :)))doar ca asta e efectul oboselii!
A fost curatenia de "dinaintea Sarbatorilor" cu mobila trasa prin casa si sticle de detergent golite, a tinut mult...azi a trebuit sa fac iar! :))) intre timp m-am ales si cu un spate intepenit, asa ca merg efectiv ca un zombie! si daca mai pui la socoteala si merso-topaiala cu bebe rezulta o diva cocosata si intepenita! :))))
Apoi plimbarile prin frigul de afara...o placere! cand vad nasul rosu al lui bebe......
Si apoi a fost decorarea casei cu ornamentele de iarna si rascolitul casei ca sa le gasim :) si uaaaau ce faine sunt! asteptam momentul bradului! :) si ne intrebam cate or mai ramane intregi dupa jumuleala ce-o sa i-o aplice bebe bradului!
Apoi au fost musafiri, sositi asa cum trebuie, pe neanuntate :) Asa ca am bagat cu spor un rand de cumparaturi rapide si cateva feluri de mancare usoare si rapide. 
Si pentru ca toate se intind pana tarziu in noapte....ne e soooomn intruna! :)


4 comentarii:

  1. Asa si trebuie, miscare, actiune, nu dormit...lasa ca dorm eu in weekend si pentru voi daca vreti:)) Hmmm ornamente de iarna zici?:-? Eu inca nu le'am scos de la naftalina, dar stiu unde sunt :)) au acelasi loc de cand ma stiu...poate saptamana viitoare ...sa vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  2. noi am decorat deja :) simtim Sarbatorile pt mai mult timp :)

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai impodobit de sarbatori de vreo 4 ani. Cred ca acum va fi al cincilea :)
    Nu mai am nicio placere. Insa intr-o casa cu bebe chiar trebuie, asa e frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am impodobit mereu! si cand nu am avut bani de brad mare, ne-am facut un orasel de plastilina! :) cu brad, cadouri, de toate :)

      Ștergere