marți, 4 februarie 2014

Easy to say

Asta ar trebui sa fie floare la ureche, daca n-am fi atat de mancati, de prinsi in angrenjul vietii.
Recunosc ca de multe ori nu am putut urma acest sfat, si de fiecare data am sfarsit printr-un bot pus si lacrimi innodate in gat. Fie pt ca nu se intampla asa cum voiam, fie pt ca nu se intampla asa cum trebuia! cum consideram tot eu ca trebuie....
Pana cand am eliminat factorii perturbatori, fie de bunavoie, fie de sila...Au fost lectii dure in acele momente, dar mi-au prins bine in timp!
Si naaah, mai vociferez eu uneori atunci cand situatia nu e atat de roz pe cat mi-as dori, dar dupa cateva momente.....gasesc cum sa ma bucur si sa fiu heeepi :)
Inca ma adaptez la prezentul asta, inca ne cautam echilibrul. Cert e ca atunci cand suntem impreuna, suntem fericiti! indiferent cat de obositi am fi la sfarsitul zilei! :) 

Un comentariu:

  1. In familie ne gasim echilibrul, intotdeauna exista probleme, oameni rauvoitori, e o lupta continua intre bine si rau.

    RăspundețiȘtergere