luni, 25 august 2014

Lene de dimineata

De ce, nu stiu. Imi plac dimineatile cand toti dorm si eu nu. Imi plac dimineatile cand tot orasul doarme si eu nu. Eu apuc sa imi trag sufletul, sa fac curat in ganduri, sa citesc, sa beau cafeaua, sa ma uit la poze cand talpa bebelului era mai mica decat degetul meu mare, imi place sa las lumina sa treaca prin perdeaua vaporoasa, chiar daca pt asta tb sa ma dau jos din pat si sa trag draperia.
Imi place sa nu stiu unde mi-am lasat telefonul.
Imi place sa vad jucariile lui bebe in dormitorul nostru.
Imi place sa ies pe hol si sa dau shut baloanelor lasate de mogaldeata dupa joaca de aseara.
Imi plac diminetile mele senine!

2 comentarii:

  1. Cand ai un copil, vezi totul prin ochii unei mame. Azi am inceput dimineata in forta, de regula imi place sa lenevesc..in pat, nu neaparat sa dorm. Pupici,draga Mona!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine leneveala de dimineata a redevenit leneveala de dupa-amiaza...astazi de exemplu m-am trezit la 12:30 :)) si asta pentru ca am primit un mesaj si telefonul fiind dat pe "tare" a fluierat fix cand eu schimbam pozitia si m-a trezit :( dar continui leneveala asta toata ziua, deci e ok :))

    RăspundețiȘtergere