sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Snapshot

Saptamana asta a fost una altfel, am auzit de cateva ori expresia grumpy-cat, dar naaa...baietii pot fi rautaciosi uneori :) posibil sa fii fost si asa, e adevarat! aveam chef sa fac tot altceva, si cand era acel ''altceva'' iar voiam altceva. La birou eram tot cu gandul acasa, la bebele si la Ubi ramasi cu raceala care m-a tinut si pe mine pe tusa cu o saptamana in urma..
Voiam cafea, in cana termica noua, de la Ubi, dar apoi o lasam acolo pana se racea..
Au fost si momente de pus in rama...cat a fost racit bebe a stat lipit de noi, ne-a dormit pe rand in brate, cu mocuta lui de bebe senin, ca pe vremea cand era o aschiuta! si dincolo de raceala lui si ingrijorarile mele, treaba asta a avut o parte buna: mi-am reamintit atat de real cat de bine a fost, cat de frumos e! :)
Si apoi mi-am reamintit ce m-a invatat cineva: sa imi cultiv bucuriile mici pt a putea sa ma bucur de cele mari! asa ca a aparut sticluta de parfum, ET is here :) lovely one! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu