joi, 27 august 2015

Comoara din vacanta





7 comentarii:

  1. Ciocoleți? :)) N-am mai auzit de ei până acum. Nu mă omor după pufuleți, dar ciocolata e slăbiciunea mea. :)
    Cum e CC cream? M-am gândit să încerc și eu ceva de genul, că nu-mi place să mă spoiesc cu fond de ten...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ii stiam, dar mi.a dat mama prima doza gratis :))
      E peste asteptari! Gerovital are produse deosebite! Crema de fata e minunea peste noapte, iar crema CC intra repede in piele, uniformizeaza bine fara aspectul ala de masca. Si la canicula de azi am scapat si cu fata nearsa! Am primit atatea complimente de la Vlad incat simteam ca plutesc ;)

      Ștergere
  2. Gerovitalul a fost mereu foarte bun, pacat ca nu l-au scos pe piata externa!
    Sau poate l-au scos si nu stiu eu?


    ઇઉ Ell@

    RăspundețiȘtergere