marți, 22 decembrie 2015

Talking about memories

Azi bucataream cu sis, o banana bread. Si turuiam, evident ;)
Mi-am dat seama de ce atati ani nu voiam sa coc nimic, nu-mi iesea nimic!
De cand ne-am mutat la casa noua, in bucataria mea cu iesire in gradina se intampla minuni savuroase ;) le fac repede, si ies bune :)
Da, iar ma abat de la subiect: nu-mi placea sa coc din cauza mamei :) pt ca....la Sarbatori, trageam ca sclavii facand curatenie, gatind, si cand ne clantaneau genunchii de oboseala si tot ce voiam era o perna pufoasa...ne apucam de copt! Nici noi copiii, nici mama nu prea intelegeam atunci ca altu-i rostul Craciunului.
Intre timp am descoperit rostul, de fapt el ne-a gasit pe noi! Pregatirile pt Sarbatori sunt cu totul altfel de atunci :) the right way!
Inca socam lumea "cum, voi nu porc?" Nop, si nici frigider imbuibat! Doar cele ce ne plac, pregatim masa frumos cu gandul la Cel ce s-a nascut. Stam la masa si spunem toate cele pt care Ii suntem recunoscatori din anul ce a trecut. Si ne rugam sa zaboveasca cu noi la cina, si sa ne binecuvanteze si-n anul ce vine ;)

6 comentarii:

  1. Invatam pe masura ce trece timpul,care este rostul tuturor datinilor.Eu de multi ani, am selectat treaba pentru sarbatori si e bine.Ma bucur de sarbatoare si sper ca toata lumea sa faca la fel.Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai noi nu prea tinem datini...sunt obiceiurile oamenilor, nu ale Lui.
      Ne bucuram de Sarbatoare si binecuvantarile primite :) Craciun fericit! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Buuuna, dar e o diferenta intre cuptorul pe gaz si cel electric al nostru!

      Ștergere
  3. Eu ador ziua in care micul Iisus s-a nascut, mereu imi imaginez cum Maria tinea pruncul ei sfant si se bucura de El, cum il saruta cu drag... azi dimineata ma gandeam la asta si mi-au dat lacrimile. Sunteti frumosi la suflet si ma bucur ca stiti sa sarbatoriti frumos aceste zile minunate :)

    RăspundețiȘtergere