sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Ceva ganduri

Am citit de dimineata ideea cuiva: fercirea nu e o stare continua, ci un cumul de momente fericite, a fii fericit devenind rezultatul fie a unor momente intense de fericire care sa umple normalitatea cotidiana, fie rezultatul mai multe monente de fericire, de intensitate normala, acele mici bucurii care te fac sa vezi totul altfel.
Si apoi totul ar depinde de prioritatile si valorile fiecaruia. Daca esti constient ca realitatea de acum e implinirea unui vis din trecut, sau daca esti constient de ceea ce poti face si nu te cramponezi in lucrurile ce nu le poti schimba, ai sanse mari sa vezi totul prin ochelari roz.
E o modalitate de a trai viata, si mie imi face bine asa.
Nu se intampla peste noapte, tb sa fii doar sincer cu tine si cu ceea ce te face fericit. Si ai cea mai clara oglinda pt sufletul tau!

4 comentarii:

  1. Eu stiam ca daca scoti din viata momentele foarte grele,restul este fericire.Asa este:depinde de "prioritati si valorile firecaruia".Un an bun si fericit sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, o fericire prea intensa si neasteptata te poate si ucide daca ai inima mai slaba, exact ca in cazul unei suferinte mari. Asa ca trebuie sa avem un pic de instinct de conservare. Si eu "vanez" momentele marunte, echilibrul de zi cu zi e cea mai mare realizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar, e cea mai mare realizare! Dar nu imi displace nici cate-o fericire intensa! :))

      Ștergere