marți, 2 februarie 2016

Casual Friday -bifat!



Sursa Pinterest

6 comentarii:

  1. Skinny jeans, everywhere! :))
    Dar mie nu îmi stau bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place :D vreau și euuu excat ca în imagini, în special blugii din a 2 a poză îmi plac.

    P.S. Am văzut comentariul tău de la postarea mea cu articolul despre Facebook, și am vrut să îți răpund și aici. Nuuu! Cum să mă superi? Nu! Stai liniștită, pe facebook e altceva, e un pic mai complicat, e ceva mai mult nu știu exact să explic, nici nu cred că e vorba de poze în sine ci te atitudinea contafgioasă a oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult blugii din prima poza, eu acum tot ma chinui sa caut ceva pentru gravidute, insa se pare ca o sa raman fara blugi. La H&M arata asa de "cheap" si nici la topshop nu-s asa de calitativi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca la Next am vazut ceva..
      da orcum nu sunt confortabili mai ales ca de acu o sa creasca mai repede burtica :)

      Ștergere