vineri, 18 martie 2016

My bundle of joy

Hai sa iti zic de bebe:

Se tot juca el cu cariocile(toate seturile.....vina mea) pe care le tinem in foste borcane de dulceata. Si le scotea de acolo,gramada in manute, de-abia le tinea, si pe masura ce ridica manutele, cariocile ii tot cadeau.
Si naaa, tot facea chestia asta, eu cu OCD meul ma apucam si repede le strangeam, in mare parte pt ca stateau ca nuca in pereche, dar stiindu-l cum alearga......sa nu alunece pe ele. Si am tot tinut-o asa, de vreo cateva catralioane de ori (it feels like it) pe zi! La un moment dat, il intreb: ''Tu pui, dar de ce faci chestia asta cu cariocile INTRUNA?'' si vine raspunsul simplu, logic si frumos al copilului meu: ''Decoleaza racheta mami, si cand urca, cade din racheta praf si flacari!''
Mno, poate nu o fi mare lucru, dar pt un botz de om, ce tocmai a facut 3 ani...mi se pare woow! Sa decoleze cariocile atunci!

Tot asa am aflat de ce se supara daca ne vede ca ne pupacim! :) ''pt ca Vaad e tati si Sam e mami, si dau eu pup'' (in traducere, nu tb sa ne pupam noi, ca ne pupa el pe amandoi :))) )

Scumpel pana la capat, ieri, o vreme de...cacao, cu mult frig si nori. Ne uitam noi pe geam si deodata imi zice ca tb sa mergem afara la creta. Mno explica-i ca nu e prea funny, ca e frig si ingheata manutele, si ploaia, etc. El cu insistente...Eu o tineam pe a mea, el pe a lui! Si il intreb curioasa ce i s-a pus asa pata pe colorat si de ce nu o lasa pe maine! imi zice: ''pt ca azi e gri afara!''

2 comentarii:

  1. Mintea copiilor prelucreaza altfel ceea ce vad ei, chestia cu griul m-a facut praf, e deja o metafora ce gandeste el despre zilele innorate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, el chiar a zis ce vedea! :)nu mai vedem cerul de cateva zile, e doar gri peste tot....

      Ștergere