duminică, 4 februarie 2018

Refreshing

Nu stiu daca am citit, sau auzit undeva, o vorba ce m-a curentat, pt ca...e atat de adevarata mie! Era asa: acum 15ani lumea evada pe internet ca sa scape de lumea reala, acum insa e exact invers!

Nu am cine stie ce univers mediatic, pot sa stau si fara sa apas pe iconita globului pamantesc, insa asa, din mica mea lume, tot am simtit nevoia sa iau pauza. Nu am vrut nimic public, nici sa expun, nici sa vad ce fac altii. Nu dintrun egoism indiferent, ci pt ca am vrut sa traiesc propria-mi viata intrun mod constient. Eu cu mine, si ai mei cu ai mei. Mindfulness in viata personala a devenit ceva-ul de neinteles. Cum sa nu scrii, cum sa nu pui poze, cum sa nu...? Sigur ascunde ea ceva, dar vai draga ai atatea cu care sa te mandresti! Numai cateva din vorbele care chiar m-au facut sa cred ca am luat decizia buna.

Am povestit cred, anul trecut, de politica scolii: nu faceti poze la evenimente, facem noi poze si va dam, voi-familia traiti doar momentul. Mi se pare cel mai bun fel de a crea amintiri, de a trai alaturi de micuti sclipirea aia din prezent. 
Ei bine am aplicat asta in toate aspectele. Mi nu nat!
A devenit ziua mai lunga! Mai putin haotica si mai bine organizata. 
Pt ca am fost concentrata doar pe mine, doar pe noi.
Am reusit sa fac lucruri care m-au surprins si pe mine! Si i-au incantat pe altii, papilele si glicemia. Si am reusit mese facut simplu si rapid -prieteni cu burti pline -bifat. Torturi! Doua! Amandine si Diplomat! Plimbari lungi, povesti despre luna si stele. La propriu-luna si stele. Pana aici a fost cu " noaptea vine pt ca merge Soarele la culcare"! De-acu e rotatia Pamantului, axa de rotatie si 360de grade. Am dezbatut cu Mogaldel daca Pluto e planeta sau doar corp ceresc. Am verificat pe wiki - el a avut dreptate! Cel mai usor pariu castigat de scumpel!
Am reusit de am citit......cateva articole puternice din cateva reviste, da am reusit de am citit!
Am zis de plimbari? Am zis! Tocmai cand faceam si eu norma de 10k de pasi vin cercetatori britanici (!!!!!!!) si spun ca sunt de ajuns si 3k da facuti intens! Aleg sa ii ignor, deocamdata, pt ca prefer discutiile lungi care vin la pachet cu cei 7k!
Am prins rasarituri intrecute in frumusete doar de apusuri! Si nu am mai simtit nevoia sa scot telefonul pt a le poza! Le-am respirat doar! 

Nu zic ca metoda asta e perfecta, insa asta am simtit eu sa fac! Si a mers perfect, ca o Coca-Cola cu gheata,chiar daca e iarna ;p 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu